luni, 10 august 2009

Jurnal venetian





















8 comentarii:

  1. Ador Venetia!
    Mi-as petrece tot restul vietii acolo, visand si traind.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu. Chiar e un loc unde poti sa traiesti in vis, sau sa visezi traind:)

    RăspundețiȘtergere
  3. ehe.. aş spune că şi eu m-aş muta şi aş trăi acolo, dar mi-e că pe lângă locuitori propriu-zişi, la câţi turişti ce vor să-şi schimbe rezidenţa sunt, Veneţia va fi îmbrăţişată cu totul de ape, mai curând decât pare.
    deşi am trecut des pe lângă acest oraş al gondolelor, nu am apucat să-l văd. îmi plac însă fotografiile ce îl fac cunoscut lumii ;)).. deci, mulţumim că le împărtăşeşti cu noi.

    ehe.. am zis şi eu cevaaaaa.. yupy :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Multam pentru comm. Te mai astept si cu altele, eventual niste critici constructive:).

    RăspundețiȘtergere
  5. să ştii că eu mereu critic aşa.. adică după principiul ori constructiv ori deloc..

    deccccii.. critica serii este: scrie! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. I will, am ceva in cap dar inca nu s-a limpezit ;)).

    RăspundețiȘtergere
  7. =))).. drăgutţă asta cu "limpezirea".. în context vreau să spun.. nu o avea nimic de-a face cu campaniile mele anti-anti, nu? hihi...
    păi, dă-i bătăi :)

    RăspundețiȘtergere
  8. nu te-am salutat pentru ca te mai intrerupeam inca o data
    te pup!

    RăspundețiȘtergere